Friday, June 4, 2010

home alone

tinggal sorg2 di rumah menyebabkan aku buntu. i nk tgk movie legenda bdk setan.tp xde teman.kesian kn? hahahah. nk p kuar mls. tp nak jgk kuar dari melopong ddk umah. ish3. complicated nye keadaan aku nih.

semlm aku moody.ish3. bengkak btol aku tgh rushing p tanye soalan same 4 ribu kali. ingt blaja pandai dpt 4 flat sng tangkap. ni kan tidak. lg mslh nk phm ade la. expct everything dlm buku. dh tu yg di tanye tu bukan mende besar mcm kalo slh kne buang keje je...mende tu kategori x dela penting lgsg nk banding mende yg lg byk penting.ape mende. school smart, study smart, but not street smart. huhu.ok2 aku tau i mengutuk org. tp sukati aku r. blog i kn.duh~

now ingt after off peak (april peak) ade r kejap dpt mati kn enjin n bernafas. tp mcm xde gaye lgsg. kdg2 rase sronok je buat keje, kdg2 xde perasaan lgsg. tp kdg2 rase mase tu jgk nk blk umh. hahahah.

sng kate : "munira, enjoy kerja kamu. buat je mane yg mampu. buat target tiap hari nak buat ape. dh siap, blah je la. tp kalo x dpt siap n dh lewat sgt, blah r jgk".

No comments: